when i close my eyes i can feel you next to me

Monday, October 10, 2011

 Ketulusan cinta bukan berarti harus rela mati, Ketulusan cinta adalah saling menghormati, Ketulusan cinta sebuah nilai yang tinggi, maka dari itu peliharalah cinta dengan ketulusan dan lindungilah dengan kesetiaan ....


Marah dan Cinta tidak ada batasnya... pilihlah Cinta untuk mendapatkan hidup yang indah ...Cinta adalah seni lukisan hati. Maka keindahan cinta itu tergantung dari dua jiwa yg mampu memberikan warna pada lukisan cinta. Dan Cinta yg terindah adalah cinta yg terlahir dari hati ke hati.......Tanpa ksh syg dr mu..aku xmampu bertahan di dunia nie...andai nya kau pergi dulu dr ku..aku rasa kan dunia nie ibarat malam yg gelap tnpa sinaran cahaya bulan dan bintang...tapi...seandainya aku pergi dulu sebelom mu..ingat lah bahawa aku pernah berkata "aku akui kau bkn yg pertama..tapi aku berjanji kau lah cinta ku yg terakhir..."pegang lah janji ku itu...dan pasti nya kau xkn bersedih dgn pemergian aku...percaya lah syg..stiap perbuatan,percakapan,aku xpnh lupakan diri mu....hanya kau yg layak bertahta di hati ini....di kau lah syg ku..


MARIA ISABELLA

No comments: