when i close my eyes i can feel you next to me

Monday, October 10, 2011

Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta.Cinta yang tidak berbalas itu bagaikan layang-layang putus talinya.Soal cinta adalah soal hati. Ia juga soal jodoh. Manusia hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan jodoh kita.Sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap orang, kalau ia tidak berbalas, sukar untuk mengakhirinya dengan perkahwinan.Kahwini orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang lain. Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cintai tapi tidak menyintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain.


 JANGAN SESEKALI MUNCUL DALAM KEHIDUPAN SESEORANG KALAU HANYA UNTUK MENGHANCURKAN PERASAANNYA,JANGAN PERNAH MENATAP MATA NYA KALAU HANYA KEPALSUAN BELAKA.


Saya percaya pada tuhan yang memepertemukan kita,saya tahu hikmah disebalik semua ini dan saya tidak akan menyoal.Saya juga tidak pernah rasa kesal sekurang-kurangnya sepanjang mengenali awak saya telah bersikap ikhlas dan jujur dengan perasaan saya....


de roses...

No comments: